42 % päivän aktiivisuustavoitteesta saavutettu, kertoo ranteessa elämääni mittaava Polar Loop.
Takana on tavallinen työpäivä, 7 tuntia 15 minuuttia istumatyötä ja kotimatkalla auton ratissa väsytti. Kotona syöty, leikitty lapsen kanssa, koirat käytetty ulkona ja nyt olisi aika käydä nukkumaan. Vielä pitäisi aktivoitua 58 % verran, jotta päivän aktiivisuustavoite olisi saavutettu.
Se pistää miettimään. Ja nyt se pistää toimimaan.
Tavoitteenani on yhdistää toimistotyö ja satunnainen herkuttelu kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja kirjoittaa siitä julkista oppimispäiväkirjaa, jotta se voisi ehkä hyödyttää jotain toista samantyyppisessä elämäntilanteessa olevaa. Ja ehkä voin jossain elämänvaiheessa jakaa oppimaani toisille myös muilla keinoilla. Kokoan tästä ikään kuin portfolion itselleni - ensimmäinen askel kohti uusia suuntia on otettu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti